Google’da Reklamınızı Yapın, İş Yerinizi Dünyaya Açın !

Google Adwords

GOOGLE ADWORDS

Google Adwords Google arama motoru, arama ortakları ve içerik ağında reklam verebilmemizi sağlayan reklam sistemidir. Adwords reklamları aşağıdaki şekilde Google Arama motorunda: Sağ tarafta veya en üstte sponsor bağlantı şeklinde.Arama Ortakları Sayfalarında: Arama sonuçlarının en üstünde içerik Ortaklarının sayfalarında: İçerik ortaklarının belirlediği yerlerde görüntülenmektedir.

Anahtar kelimelerinizi secin reklam kampanyanızı oluşturun
Günlük limitinizi belirleyin reklam vermeye başlayın ve kazancınıza kazanç katın
Reklamlarınızı Kontrol Edin..Yükselişinizi Kendiniz Görün !

Hedef kapsam

Google'da arama yapan kişilere artık reklam yapabilirsiniz. Google?ın arama sonuçlarında şimdiden görünüyor olsanız bile, AdWords, Google' da ve reklamcılık ağımızda yeni hedef kitleleri hedeflemenize yardımcı olabilir.

Daha fazla kontrol

İstediğiniz sonuçları alıncaya kadar reklamlarınızı düzenleyebilir ve bütçenizi ayarlayabilirsiniz. Çeşitli reklam biçimleri görüntüleyebilir, hatta reklamlarınızda belirlidilleri ve coğrafi konumları hedefleyebilirsiniz.

Ölçülebilir değer

Minimum harcama şartı veya süre taahhüdü söz konusu değildir. Üstelik, tıklama başı maliyet seçeneğiyle, yalnızca reklamlarınıza tıklanırsa sizden ücret alınır. Bu, bütçenizin her kuruşunun yeni potansiyel müşteriler kazanmak için harcandığı anlamına gelir. üstünlükleri nelerdir?

Diğer reklam mecralarına göre üstünlükleri nelerdir ?

Google Adwords reklamlarını diğer mecralardan ayıran en üstün özellikler şunlardır.

Tam sattığınız ürünleri arayan müşterilere ulaştırır.

Sadece reklamınıza ilgi duyan ve sitenizi ziyaret edenlere ücret ödersiniz. Küçük reklam bütçeleri ile de reklam verebilirsiniz.

Reklamınızın verimini detaylı olarak ölçümleyebilirsiniz.

Google AdWords

Google AdWords günümüzde binlerce şirket tarafından maliyet verimliliği yüksek bir şekilde yeni müşteriler kazanmak için kullanılmaktadır.

AdWords anahtar sözcükleri belirli bir ürün veya hizmet hakkında bilgi arayan web kullanıcılarını doğru bir şekilde hedefler ve tam da bu kullanıcıların istediği reklamları gösterir.

Anılan program, tıklama başı maliyet (TBM) üzerinden fiyatlandırma esasına dayandığı için , reklamverenler sadece bir reklam tıklandığı zaman ödeme yaparlar, gösterim başı ödenen hiçbirşey yoktur. Reklamverenler çok geniş bir dağıtım ağından yararlanabilmekte ve işlerine uygun destek ve maliyet düzeyini seçebilmektedirler.